کد خبر: 306628
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
 دهه ولایت در مراکز کانون پرورش فکری نهبندان و سربیشه

مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه اعیاد ماه ذالحجه را همراه با اعضای این مراکز جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان نیز همانند سایر مراکز کانون در استان وقایع مهم ماه ذالحجه را به اعضا معرفی و همراه با کودکان و نوجوانان عضو این مراکز اعیاد بزرگ این ماه را جشن گرفتند.

بر همین اساس این خبر، مرکز فرهنگی وهنری نهبندان به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوعی را به صورت برخط برای کودکان ونوجوانان عضو مرکز برگزار کرد.

اجرای قصه‌ی بهای خون اسماعیل، معرفی وقایع عید قربان و غدیر، پخش پویانمایی واقعه عید قربان و غدیر همراه با معرفی کتاب‌های مرام خوبان و فریاد کوه از جمله برنامه‌های این مرکز بود که با مشارکت کتاب‌خانه سیار روستایی درمیان(نوزاد) به مرحله‌ی اجرا درآمد.

مربیان مرکز نهبندان علاوه بر این میلاد امام هادی(ع) و امام موسی کاظم (ع) را با شعر خوانی اعضا و معرفی این امامان معصوم جشن گرفتند.

گفتنی است معرفی واقعه عید قربان و شخصیت حضرت ابراهیم(ع) بر اساس  کتاب بر بالین امپراطور،  قصه‌گویی ماجرای قربانی کردن حضرت اسماعیل(ع) به فرمان خداوند و  قصه‌گویی واقعه غدیر و  معرفی مکان غدیر خم از جمله برنامه اجرا شده در مرکز فرهنگی و هنری سربیشه بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =