مجموعه آثار منتخبان مهرواره سراسری طنز «یک وعده لبخند» گردآوری شد

کتاب مجموعه آثار منتخبان(۷۰ برگزیده) مهرواره سراسری طنز «یک وعده لبخند» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط انتشارات نیکان امروز در اردبیل به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فراخوان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در قالب ارسال شعر به‌صورت کلاسیک، آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی؛ در موضوع‌های کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا؛ ویژه گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

به گفته‌ی زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل، این مهرواره ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، ترغیب به تحرک و پویایی، تشویق کودکان و نوجوانان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون و آشنایی با عوارض چاقی، آن‌ها را با ادبیات طنز آشنا کرد.

تاریخ انقضا، آیینه هم آینه‌های قدیم، ترازوی خجالتی باطری خالی می‌کند، وزنت رو بگو و نمره‌ات رو بگیر، با رژیم غذایی دست و پای وزنم را بستم، پرخوری، سلامتیم را غارت کرد، با کنترل وزن همیشه روی کانال سلامتم، من چند کیلو باشم خوبِ؟، مارکو از بس پلو خورد مارکوپولو شد، سنگین‌وزن‌ها به کجا می‌روند؟ و آن‌قدر خوردم که از آیینه سیرشدم، ازجمله موضوع‌های این مهرواره بود.

گفتنی‌است، کتاب «یک وعده لبخند»؛ شامل مجموعه آثار منتخبان مهرواره سراسری طنز یک وعده لبخند استان اردبیل در فراخوان‌های بین‌المللی است که در قطع خشتی و ۱۸۰ صفحه، توسط انتشارات نیکان امروز با موضوع داستان‌های کوتاه فارسی در تیرماه‌ سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =