کد خبر: 306812
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
بازدید 37
تابستانی پررونق در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع مناسبتی ،تابستانی پررونق برای اعضای خود رقم می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی و نیز اجرای برنامه‌های مناسبتی همراه اعضای خود هستند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین به مناسبت روز ملی خبرنگار(16 مرداد) همراه با معرفی حرفه خبرنگاری،در یک فعالیت معرفی وقایع و ایام علت نام‌گذاری این روز به نام خبرنگار را توضیح داد.

هم‌چنین این مرکز در استقبال از ماه محرم، آداب و رسوم شماری از شهرهای قزوین در پیشواز ماه محرم را بیان کرد و فعالیت معرفی وقایع و ایام انجام داد.

به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید بابایی ویژه برنامه " پرواز نور" در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به صورت مجازی برگزار شد.شعرخوانی درباره شهدا، بیان مختصری از زندگی‌نامه شهید بابایی، معرفی شخصیت و خاطرات مردم از رفتار و منش ایشان، قصه گویی خاطرات شهید، نمایش عکس و نماهنگ گرامی‌داشت سالگرد شهادت ایشان، بازدید مجازی از آرامگاه شهید و هدیه صلوات و فاتحه، معرفی شغل خلبانی، کارگاه کاردستی ساخت هواپیما و ساخت نماهنگ از خاطرات ایشان توسط عضو مرکز از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

هم‌چنین با آغاز دهه امربه معروف و نهی از منکر، این مرکز با هدف  ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ویژه برنامه‌ای را با عنوان " دنیای خوب " برگزار کرد که شامل فعالیت های متنوعی بود.

بحث آزاد درباره امر به معروف و نهی از منکر و قصه‌گویی با این موضوع، بررسی دعوت به نیکی و دوری از زشتی و پلیدی در اشعار پروین اعتصامی همراه با خوانش منظومه سیر و پیاز و بررسی آن، بررسی و توضیح امر به معروف و نهی از منکر در کلام و سیره پیامبر و امامان همراه با پخش فیلم، معرفی  احادیث درباره اهمیت نهی از منکر و امر به معروف، معرفی قصه گویی به عنوان یک فعالیت موثر در امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به قص‌های قرآنی همراه با قصه گویی گلدان خالی، از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =