دیدار رییس کانون زبان ایران با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی رییس کانون زبان ایران با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ ۲۰ مرداد 1400، «غلامرضا کیانی» رییس کانون زبان ایران با «حسنعلی اصغری»مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان قزوین،«سید یدالله حسینی »معاون آموزش ابتدایی،«توفیق محمدحسینی»معاون آموزش متوسطه و «محرابی» مسوول دبیرخانه کشوری زبان وزارت آموزش و پرورش و «محمدصفری»حراست کانون زبان  انجام شد، در زمینه راهکارهای همکاری و مشارکت بیشتر رایزنی انجام گرفت.

در این دیدار رییس کانون‌ زبان سازوکارهایی را برای گسترش همکاری بیشتر کانون  زبان و آموزش و پرورش در زمینه آموزش زبان های خارجی و فعالیت‌های اطلاع سازی برای برخورداری هر چه بیشتر دانش آموزان پیشنهاد کرد.

وی هم‌چنین درباره استفاده از فضاها و نیروهای انسانی آموزش و پرورش برای گسترش آموزش زبان‌های خارجی با کیفیت بیشتر به دانش‌ آموزان راهکارهایی ارائه کرد.

 در این دیدار که سرپرست کانون زبان قزوین هم حضور داشت، بررسی راهکارهای تعامل بیشتر کانون زبان استان با آموزش و پرورش نیزانجام شد.

مدیرکل آموزش  و پرورش هم با استقبال از این پیشنهاد، فراهم سازی فرصت توسعه این همکاری را مغتنم دانست و ابراز امیدواری کرد استان قزوین به عنوان پایلوت این همکاری شناخته و فعال  شود.

در ادامه شیوه های اجرایی مشارکت و هم افزایی در زمینه ارتقا دانش و تسلط بر زبان‌های خارجی دانش آموزان و همچنین بهره گیری از ظرفیت معلمان و دانشجو معلمان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

درادامه رییس کانون زبان با اشاره به آسیب‌های برخی تفاهم نامه‌ها که منجر به عدم اجرایی شدن آنها می‌شود،خواستار نظارت بر روند اقدامات برای اثربخشی و بازدهی آن شد که براین اساس، دوطرف بر اجرایی شدن امور تاکید کردند و مقرر شد تیم اجرایی به صورت فعال به پیگیری موارد موردتفاهم بپردازند.

در این نشست مدیرکل کانون هم با تاکید بر توانمندی‌های کانون و اثرگذاری فعالیت های آن، درباره امکان همکاری با هر دو مجموعه مواردی را مطرح کرد.

بخش دیگری از این دیدار،به ارائه پیشنهادات و دغدغه های دیگر حاضران این نشست اختصاص داشت

پس از این نشست، رییس کانون زبان کشور از کانون زبان استان قزوین بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =