برگزیدگان استانی سومین مهرواره شعر «آفرینش» در کانون فارس معرفی شدند

سومین مهرواره شعر «آفرینش» ویژه اعضای انجمن‌ شاعران نوجوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ درحال برگزاری است و برگزیدگان استانی برای داوری آثارشان در مرحله کشوری، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، انجمن شاعران نوجوان کانون، سومین مهرواره «آفرینش» را با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش آزاد و شعر طنز در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

با داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی مهرواره آفرینش، برگزیدگان استانی این رویداد ادبی راه‌یافته به مرحله نهایی و سومین مهرواره کشوری شعر «آفرینش»، در استان فارس، معرفی شدند.

بر اساس این گزاش، فاطمه تنبیه با سه اثر«خورشید من، طلاق خاطره‌ها و با چشم‌هایت» از مرکز داراب، حنانه جعفری با دو اثر«ویرانه‌شهر و بوی‌خون» از مرکز شماره ۴ شیراز، رکسانا زارعی با اثر «فریاد باران» از مرکز خرامه، مریم شادمان با اثر «هوا» از مرکز شماره ۱ شیراز، فاطمه شمس با سه اثر «مادر، ترانه، خنده‌های سپیدار» از بخش مکاتبه‌ای مرکز فسا، فاطمه کشاورز با ۳ اثر «غدیر، مرغ بریان و آسمان بی‌روح» از مرکز ۳ شیراز، زینب ماندگاری با دو اثر «حال دل‌من و عشق بی‌تو» از مرکز وراوی، نغمه محمدی با اثر «شاعرانه» از مرکز ۱ شیراز، سیدرضا میرسلیمانی با دو اثر «درد و بعد از تو» از اقلید و زهرا نبوی‌کواری با دو اثر «پرواز و چشمه» از مرکز شماره ۴ شیراز به عنوان برگزیده استانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شدند.

این مهرواره پس از داوری در بخش استانی به‌صورت ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی پس از داوری آثار در مرحله نهایی در صورت انتخاب، در مهروراه کشوری که ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، هم‌زمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. مهرواره شعر «آفرینش» در مرحله استانی و کشوری غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان رتبه‌بندی نمی‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =