برگزیدگان استانی سومین مهرواره شعر «آفرینش» در کانون مازندران  معرفی شدند

برگزیدگان استانی سومین مهرواره شعر «آفرینش» در کانون پرورش فکری مازندران برای داوری آثارشان در مرحله کشوری به دبیرخانه  معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، به گفته کارشناس آفرینش‌های ادبی، بخش شعر این کانون،  پس از انتشار فراخوان سومین «مهرواره شعر آفرینش» ویژه‌ اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است»، برگزیدگان به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.  

میثم متاجی افزود: نزدیک به 50 اثر از 22 شاعر نوجوان و ارشد انجمن‌های ادبی این کانون به دبیرخانه استانی رسید و از این میان 8 اثر به عنوان منتخب به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

مهرواره، هم‌نشینی اعضای برگزیده کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از درون کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم ‌آیند و آثار خلاق خود را ارائه ‌کنند.

این مهرواره پس از داوری در بخش استانی به‌صورت ملی برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی پس از داوری آثار در مرحله نهایی در صورت انتخاب، در مهروراه کشوری که ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، هم‌زمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. مهرواره شعر «آفرینش» در مرحله استانی رقابتی و مرحله کشوری غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان رتبه‌بندی نمی‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =