کد خبر: 307133
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
بازدید 119
برگزاری کارگاه عکاسی در شرایط سخت بیماری در بیمارستان

مربی کارگاه عکاسی کانون استان همدان با وجود ابتلا به ویروس کرونا و بستری دربیمارستان حاضر نشد کارگاه خود را تعطیل کند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اسماء صادقی مربی خوش‌ذوق و فعال کارگاه عکاسی مراکز همدان علی‌رغم بستری در بیمارستان به علت تعهد و عشق نسبت به کودکان و نوجوانان و با وجود شرایط سخت بیماری کارگاه خود را در بیمارستان برگزار کرد.
اسماء صادقی علت برگزاری این کارگاه را در بیمارستان با وجود شرایط جسمی و صدای نامساعد علاقه‌ی وافر به اعضا بیان کرد و گفت: حاضر نبودم اعضا چشم انتظار بمانند. به همین خاطر نه تنها با این شرایط خاص کلاس را برگزار کردم بلکه در حین برگزاری کلاس توانستم یک کودک ۱۳ ساله را نیز به کلاس علاقه‌مند، و او را به کانون معرفی کنم.
لازم به ذکر است اسماء صادقی مربی کارگاه‌ عکاسی مراکز همدان، مدتی است به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی همدان بستری است.
بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون استان همدان ضمن ستودن چنین رفتاری گفت: کارگاه‌های تخصصی آنلاین کانون فعالیتی است که جهت اوقات فراغت طراحی و اجرا می‌شود و مانند درس و مدرسه فعالیت اجباری نیست. این مربی گرامی به راحتی می‌توانست ضمن عذرخواهی، کارگاه را تعطیل و در روزی دیگر جلسه جبرانی آن را برگزار کند. اما این رفتار زیبا نشانی از عشق، تعهد و وظیفه‌شناسی این همکار گرامی دارد که لازم است از آن تجلیل گردد تا باعث تسری در جامعه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =