احراز رتبه دوم جشنواره شهید رجایی توسط کانون پرورش فکری استان همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بیست وچهارمین جشنواره شهید رجایی، حائز رتبه دوم در گروه دستگاه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۹ و با استناد به دستورالعمل انتخاب دستگاه‌های برتر، کانون استان همدان توانست بر اساس اجرای درست، کامل و کارآمد مأموریت‌های ابلاغی، از بین شش گروه تخصصی رتبه دوم گروه اول که شامل گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است را به خود اختصاص دهد.
 ‏لازم به ذکر است طبق تصمیم مسئولان جشنواره، در گروه‌هایی که ادارات برتر حائز رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی یا محور عمومی بین کل ادارات شده‌اند، رتبه دوم نیز به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.
 ‏گفتنی است، به دلیل محدودیت‌های متاثر از شرایط کرونایی و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی، جشنواره شهید رجایی و معرفی و تقدیر از برگزیدگان به صورت حضوری انجام نپذیرفت و به گفته‌ی مسولان جشنواره، تقدیرنامه‌ها به ادارات و دستگاه‌های ذینفع ارسال خواهد شد.
 ‏شایان ذکر است در راستای انتخاب دستگاه‌ها و مدیران اجرایی نیز، بهناز ضرابی‌زاده به عنوان مدیر شایسته از طرف استاندار همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =