اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با موضوع صیانت از حقوق شهروندی

اولین شورای راهبری توسعه مدیریت با موضوع تعیین برنامه‌های کانون در بحث صیانت از حقوق شهروندان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با مهم برشمردن بحث صیانت از حقوق شهروندی، این مهم را از نکات بسیار ارزشمندی در کانون قلمداد کرد که به واسطه آن می‌توان از عملکرد مناسب مسوولان و کارمندان مطلع شد. او با ستایش این نگاه که شهروندان، اربابان ما هستند، تاکید کرد:  اگر عملکرد شایسته‌ای از طرف کانون و هر سازمان دیگری اتفاق افتد خشنودی شهروندان را در پی خواهد داشت؛ بنابراین وظیفه و تکلیف است که کانون علاوه بر اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه،  به منظورآگاه‌سازی شهروندان در قبال حق و حقوقی که دارند قدم بردارد.

در ادامه، دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت اقدامات کانون در سال جاری را برشمرد و گفت: برگزاری دو برنامه میز خدمت با حضور مدیر کل و سرپرست کانون زبان و حضور در سامانه سامد استانداری با هدف شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان و پاسخ‌گویی به سوالات، ابهامات و... نسبت به خدمات ارائه شده از سوی کانون، برگزاری نشست مجازی ویژه مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون و کانون زبان با هدف آشنایی بهتر با سه مبحث: ارائه خدمات در میز خدمت، مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرایندها و تصمیمات دستگاه و صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری از جمله این برنامه‌ها بوده است. زهرا حسین‌زاده، کارشناس ارزیابی عملکرد کانون فارس در ادامه به اهمیت ارائه برنامه منسجم در این خصوص و در سه محور: آگاه‌سازی و توانمندسازی شهروندان در زمینه حقوق شهروندی، به کارگیری ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و ارائه خدمت به شهروندان توان‌خواه (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) اشاره کرد.

اطلاع رسانی نسبت به نظارت الکترونیکی و نصب دوربین در مراکز فرهنگی هنری کانون به شهروندان طی نامه رسمی، اعلام نظرات و پیشنهادات شهروندان در خصوص خدمات کانون درسه ماهه اول سال به مسوولان مراکز با هدف اتخاذ تصمیمات عملیاتی و ارائه گزارش به واحد ارزیابی عملکرد، ارسال بخشنامه به مراکز فرهنگی هنری کانون در خصوص اعلام گزارش از وضعیت مناسب‌سازی کتابخانه برای استفاده شهروندان توان‌خواه،

مکاتبه با کانون کشور مبنی بر تجهیز مرکز تخصصی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و تلاش استان در این زمینه، تهیه تیز و کلیپ از عملکرد کانون فارس و انتشار در پورتال سازمانی و مکاتبه با شورای اسلامی شهر شیراز  و مطالبه کانون در خصوص کودکان و نوجوانان شیراز از مصوبات اولین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت در کانون فارس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =