فراخوان مسابقه ادبی «برسد به دست شاعر» در کانون خراسان جنوبی منتشر شد

به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگ‌داشت استاد شهریار فراخوان مسابقه استانی «برسد به دست شاعر» در کانون خراسان جنوبی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: بر اساس این فراخوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، همزمان با  ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی،  از کودکان و نوجوانان ادب دوست دعوت می کند تا در قالب کارت پستال و دست نویس برای شاعر یا نویسنده مورد علاقه خود نامه بنویسند.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ دست خط به عنوان یک امضای نوشتاری منحصر به فرد برای هر یک از افراد بشر و توجه به نامه نگاری به عنوان یکی از گونه‌های  ارتباط نوشتاری  و بیان احساسات و عواطف اعضا در قالب نامه برای شاعر مورد علاقه برگزار می‌شود ادامه داد:  کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال می توانند با موضوعات، شاعر مورد علاقه من، تصور من از اتاق کار شاعر، اگر روزی مثل تو شاعر شوم... و  این شعرت را دوست داشتم... در قالب نامه دست نویس به همراه کارت پستال با شاعر مورد علاقه خود ارتباط بگیرند.

گفتنی است مهلت ارسال اثر به این مسابقه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و علاقمندان می توانند آثار خود را به مراکز کانون در سطح استان تحویل نمایند.

بر اساس این فراخوان برگزیدگان آثار برتر همزمان با ۲۴ آبان ماه و روز کتاب و کتاب‌خوانی معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =