پیش‌بینی برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان پیش‌بینی برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس ۱۴۰۰ کانون هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پیش‌بینی برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گفته پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با هفته دفاع مقدس، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه میهن‌دوستی در آنان؛ برنامه‌هایی متنوع طراحی شده است.

 مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شرایط ناشی از کووید ۱۹ چهار نشست‌ ها به صورت آنلاین  پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: نشست آنلاین «چگونه خاطرات دفاع مقدس را بنویسیم؟»  با همکاری حوزه هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

پشتکوهی همچنین از برگزاری نشست آنلاین با هدف تجلیل از مقام مدافعان سلامت و مدافعان وطن با توجه به شعار «ما مقتدریم» با حضور یک نماینده از کادر درمان و یک نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه‌ی اعضای کودک و نوجوان خبرداد.

وی همچنین برگزاری نشست تخصصی آنلاین با عنوان «راهکارهای افزایش صمیمیت در رابطه با فرزندان در دوران کرونا» ویژه‌ی والدین را از دیگر برنامه‌های آنلاین این هفته دانست و افزود: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن نشست «سواد رسانه‌ای» ویژه نوجوانان با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهدشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان اظهار داشت: در طی این هفته پویش عکس نوشت با عنوان «پرستوهای بهشتی» از سوی واحد آفرینش‌های ادبی و دومین مهرواره عکاسی «مدافعان وطن» از طرف انجمن عکاسان نوجوان برگزار می‌گردد.

وی انجام پژوهش با موضوع معرفی شهدا و ارائه‌ی گزارش پایانی در قالب کلیپ و انتشار در فضای مجازی و همچنین نمایش فیلم سینمایی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با موضوع دفاع‌مقدس از تلویزیون اینترنتی را از برنامه‌های دیگری دانست که از سوی اداره‌کل کانون برگزار خواهدشد.

پشتکوهی همچنین از طراحی ویژه برنامه ی «رصد آسمان شب» ویژه‌ی کادر درمان و خانواده‌ی آنان، به جهت تجلیل از جایگاه مدافعان سلامت، از سوی مرکز تخصصی علوم کانون خبرداد و افزود: تولید محتوای مناسب کودک و نوجوان شامل شعرخوانی، داستان‌خوانی، خاطره‌گویی از رزمندگان، معرفی شخصیت شهدا، معرفی کتاب و ...‌. و انتشار در فضای مجازی و همچنین برپایی نمایشگاه مجازی از کتاب‌های حوزه‌ی دفاع مقدس ویژه‌ی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌هایی است که در ۱۹ مرکز ثابت و سیار کانون در طول این هفته برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =