دیدار و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای استان

به مناسبت فرارسیدن زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و هفته دفاع مقدس با خانواده های شاهد و ایثارگر استان دیدار به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان با خانواده‌های شهیدان اصغر نوروزی، از شهدای بیت‌المقدس دیدار و با اهدای لوح یادبود از حماسه خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

در این دیدار علیرضا نوری مدیرکل کانون استان به همراه سرهنگ اسماعیلی پور به نمایندگی از سپاه پاسداران و غلامرضا جوادزاده از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگری حضور داشتند.

علیرضا نوری ضمن قدر دانی از این عزیزان ابراز داشت: خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان عرصه دفاع مقدس از سرمایه‌های بزرگ برای جامعه هستند و اظهار امیدواری کرد اقدامات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گامی موثر در زمینه تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

نوری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

این دیدار که از جمله برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان است در قالب نهضت دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار گرفته و با حضور جمعی از مسئولان ادارات استان به همراه نمایندگان سازمان‌ها به مناسبت فرارسیدن زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و هفته دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

اقدامات مربوط به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان  در قالب کمیته کودک و نوجوان کنگره از سال ۹۸ آغاز شد و تاکنون نیز مراحل و برنامه‌ها ادامه دارد.تولیدات فرهنگی شامل کتاب، فیلم مستند، نمآهنگ و ... بخشی از برنامه های فرهنگی برای این کنگره محسوب می‌شوند.

این دیدارها از ۲۱ شهریور ماه کلید خورده و همه روزه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =