کد خبر: 307643
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
نشست مدیرکل کانون پرورش فکری با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان جاسک

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان جاسک در محل کانون پرورش فکری شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاداسلامی، امورکتابخانه‌ها و دفتر نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی با کانون پرورش فکری گفت: برای بهره‌مندی بیش از پیش کودکان و نوجوانان و تلاش برای ساختن آینده‌ای زیبا هم‌فزایی هدفمند دستگاه‌های همسو با کانون پرورش فکری را خواهانیم.

دراین نشست معاونت پرورشی آموزش وپرورش، رییس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‌ها و عضو دفتر نماینده مجلس شرق هرمزگان در جاسک آمادگی خود را برای همکاری اعلام و پیشنهادات سازنده‌ای ارائه کردند.

محمد رحیمی و مصطفی بتوخت به نمایندگی از رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند و مصوب گردید برای پیشبرد برنامه‌های بلندمدت در حوزه کودک و نوجوان درشهرستان، ازجمله ساخت مجتمع تخصصی فرهنگی کانون پرورش فکری درشهرجاسک و راه اندازی سیار روستایی ویژه روستاهای شهرستان جاسک اقدامات لازم انجام گردد.

درپایان این نشست مدیرکل کانون هرمزگان با اهدا هدیه از عضو نونگاه وفعال کانون پرورش فکری شهرستان جاسک محمدجواد صحرانشین تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =