پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان جاسک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان جاسک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به همراه معاون فرهنگی اداره کل، کارشناس فرهنگی و مسئول کانون پرورش فکری شهرستان جاسک با حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در دفتر امام جمعه شهرستان جاسک برگزار می‌شد؛ حجت الاسلام والمسلمین ذاکری گفت: کودکان اساسی‌ترین عنصر برای ساختن جامعه سالم و فرهیخته می‌باشند. مسجد هم کانون فرهنگی است و برای رسیدن به اهداف متعالی باید کودکان و نوجوانان را در برنامه‌ها لحاظ کرد.

وی افزود: بر همین اساس ما در تدوین سند راهبردی فرهنگی شهرستان جاسک، در بطن شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاسک کمیته کودک ونوجوان را با مسئولیت کانون پرورش فکری شهرستان ایجاد کردیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان جاسک ضمن اعلام رضایت از تلاش و عملکرد کانون پرورش فکری جاسک گفت: برای تربیت صحیح نسل کودک و نوجوان تلاش کنیم که این مهم نه تنها هزینه نیست که در واقع سرمایه‌گذاری می‌باشد.

در ادامه پروین پشتکوهی ضمن تقدیر از نگاه عمیق امام جمعه شهرستان جاسک به مقوله کودک و نوجوان گفت: باید برای ساختن آینده‌ای در خور شان کودکان این مرز و بوم ازهیچ تلاشی فروگذاری نکرد. برای تحقق این مهم ما نیازمند استمرار حمایت‌های مسئولین و بالاخص امام جمعه شهرستان با برنامه‌های کانون پرورش، تا رسیدن به نتیجه مورد نظر هستیم.

در پایان این دیدار مدیرکل کانون به رسم سپاس با اهدا بسته فرهنگی محصولات کانون پرورش از همراهی وحمایت‌های امام جمعه شهرستان جاسک تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =