نشست فصلی مربیان هنری کردستان برگزار شد

با توجه به اتمام کارگاه های برخط استانی فصل تابستان و برنامه ریزی جهت برگزاری این کارگاه ها در فصل پاییز نشست فصلی مربیان هنری کانون استان کردستان با حضور مدیر کل ، حراست و کارشناس هنری استان در روزهای پایانی شهریور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از مربیان هنری در راستای برگزاری فعالیتهای هنری ، انجمن ها و کارگاه های عمومی گفت: تلاش جهت خدمت به کودکان و نوجوانان در هر شرایطی از دغدغه های مربیان کانون بوده و در حال حاضر با توجه به مجازی بودن فعالتهای کانون ، همه ما باید دست به دست هم داده و با برگزاری مطلوب فعالیتهای کانون، در کنار بچه های سرزمین مان باشیم.

سهیلا شیخی در ادامه به کارگاه های برخط استانی در فصل پاییز اشاره کرد و تلاش همکاران جهت جذب و نگهداری اعضا در این کارگاه ها را مهم دانست و افزود: بچه ها در این کارگاه ها فعالیتهای تخصصی و متنوعی را تجربه میکنند .

در ادامه سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری استان به برگزاری نشست تخصصی کارشناسان کشور و اهمیت موضوعاتی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت اشاره کرد.

ساعدپناه با مروری بر فعالیتهای هنری تخصصی در دستورالعمل اجرای کارگاه های تخصصی و و فعالیتهای عمومی در مرکز کانون مجازی که در سال 1399 برای استانها ارسال شد، رجوع کردن به این دستورالعمل جهت معرفی کارگاه ها و نحوه برگزاری کارگاه را مهم دانست.

کارشناس هنری استان با تشکر از مربیان هنری که در فصول گذشته جهت برگزاری کارگاه های برخط استانی مشارکت داشته اند، استفاده از طرح درسهای مصوب در سایت کانون را در اولویت خواند  و از اعلام کارشناسان ستاد در خصوص بارگزاری طرح درسهای جدید در سایت کانون،  در فصل پاییز خبر داد.

در ادامه ضمن آسیب شناسی کارگاه های فصل تابستان و بیان نقاط ضعف و قوت هر کارگاه ، در رابطه با رفع نقاط ضعف و تلاش جهت برگزاری هرچه مطلوب تر کارگاه های برخط استانی صحبت شد.

ساعدپناه در ادامه به انجمن ها پرداخت و در رابطه با جلسات برگزار شده و برنامه ریزی های مستمر و هدف دار برای انجمن ها گفت و در ادامه ضمن تشکر از نماینده  انجمن ها در خصوص همکاری دیگر مربیان  صحبت شد.

سهیلا ساعدپناه با اشاره به فراخوان دوسالانه هنرهای تجسمی که برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می شود بر مطالعه دقیق شیوه  نامه ها تاکید کرد و افزود: با توجه به مجازی بودن تعدادی از فراخوانها در شرایط فعلی ، انتظار مشارکت مراکز در فراخوان ها بیشتر است.وی به برنامه ریزی جهت حضور اعضا در فراخوانهایی که هرساله برگزار می گردد اشاره کرد و مطلع کردن اعضا از طریق کارگاه های عمومی را از اقدامات انجام شده خواند.

نیم ساعت پایانی نشست به پرسش و پاسخ ، مربیان هنری و کارشناس هنری استان اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =