کد خبر: 308448
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
چهارمین روز هفته ملی کودک درلرستان

همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک با شعار « کودک ، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه » برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز 19 مهرماه 1400 همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک با شعار « کودک ، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه » برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر لرستان برگزار شد.
امروز در مراکز شماره یک، دو، سه، چهار، پنج و بدرآباد خرم آباد برنامه های متفاوتی مانند: معرفی کتاب، معرفی کانون، قصه گویی، برگزاری ایستگاه نقاشی و سفال گری با حضور کودکان ونوجوانان اجرا شد.
در روز چهارم هفته ملی کودک مرکز شماره دو خرم آباد میزبان تعدادی از دانش آموزان و اعضای مرکز بود که دراین برنامه معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی با موضوع: امنیت، بهداشت و سلامت جامعه برگزار شد و مربیان به قصه گویی و معرفی کانون پرداختند.
براساس این گزارش: کارناوال شادی توسط مربیان مرکز الشتر به مناسبت هفته ملی کودک، در شهر فیروزآباد بر گزار شد این ویژه برنامه با حضورتعداد زیادی از کودکان ونوجوانان در مدرسه طوبی اجرا شد و دراین ویژه برنامه؛ قصه خنزر  پنزری، معرفی کتاب عروسیه عروسی، اجرای موسیقی شاد کودکانه توسط اعضای ارشد کانون، اجرای بازی و سرگرمی، وهمچنین نمایش «لبخند به واکسن» به نویسندگی علی مرادجانی و کارگردانی مسلم صالحی مربی فرهنگی کانون لرستان اجرا شد.
گفتنی استک این کارناوال شادی طی روزهای آینده در شهر خرم آباد به اجرای برنامه می پردازد. 


مرکز شماره یک، دو، سه بروجرد و اشترینان میهمان کودکان ونوجوانان این شهرستان بودند و برنامه های مختلفی را مانند؛ معرفی کتاب، شعرخوانی، ایستگاه نقاشی، معرفی هفته ملی کودک، قصه گویی و بازی و سرگرمی را اجرا کردند.
در مرکزکوهدشت ایستگاه نقاشی روی سنگ و معرفی کانون و معرفی کتاب و در نورآباد ایستگاه نقاشی و شعرخوانی و نمایش کتابخانه ای و در پلدخترمربیان به قصه گویی، معرفی هفته ملی و... پرداختند. در شهرستانهای درود  و ازنا مربیان مرکز میهمان دانش آموزان واعضای کانون بدند. و در مرکز الیگودرز، برنامه های متنوعی از جمله؛ ایستگاه نقاشی، شعرخوانی، معرفی فعالیت های کانون به اجرا درآمد.
مراکز سیار روستایی شماره یک، دو، سه،چهار، پنج و شش و همچنین مراکز سیارشهری یک و دو نیز با حضور در مناطق کم برخوردار با همکاری دفاتر تسهیلگری برنامه های شاد و مفرحی رابرای بچه اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =