بازدید معاون امور عمومی سازمان برنامه بودجه کشور ازکانون لرستان

همزمان باهفته ملی کودک معاون امور عمومی قضایی دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه از کانون لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان باهفته ملی کودک نیرالزمان عظیمی معاون امور عمومی قضایی دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور وهمکاران آن مجموعه آقایان یزدانی، شیرزاد، بسطامی و محسن سپهوند کارشناش بودجه فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از کانون لرستان بازدیدکردند.
در این دیدار میهمانان طی نشست با محمدجواد محمدی مدیرکل کانون استان در خصوص تخصیص بودجه های فرهنگی به کانون لرستان گفت وگو کردند.
در بخش بعدی این بازدید معاون امور عمومی قضایی دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور و میهمانان از تجهیزات خریداری شده ی کانون برای طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی که قرار است توسط کتابخانه های سیار کانون در شهرستان خرم آباد مورد استفاده قرار گیرد بازدید کردند.
گفتنی است: از محل اعتبار کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی، کتابخانه سیارشهری شماره دوخرم آباد با ساخت اتاقک و قفسه کتاب و...تکمیل شد و تجهیزات؛ میکروسکوپ، کامپیوتربه همراه و وسایل جانبی، صندلی تاشو، چتر(سایه بان) وسایل صوتی و تصویری(آمپلی فایر و میکروفن)،  ویدیو پرژکتور،  پرده نمایش، هارد اکسترنال، میز و صندلی مطالعه، فوتبال دستی و ... خریداری و جهت بهرهبرداری به این مراکز ارسال خواهد شد.  
لازم تو ضیح است: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حوزه کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با اجرای برنامه های مختلف مانند:  نقاشی بر روی دیوارهای مناطق کم برخوردار، عضوگیری کودکان ونوجوانان این مناطق، امانت کتاب، اجرای بازی و سرگرمی، برگزاری کارگاه های متنوع از قبیل: خوش زندگی، نوجوان امیدوار، مهارت نه گفتن، از سوی کتابخانه های سیار در مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه شهر، به کودکان ونوجوانان استان خدمات رسانی می کند.
براساس این گزارش: در ادامه، میهمانان از مرکز شماره دو خرم آباد و کتابخانه سیارشهری شماره2  بازدید و از نزدیک با مربیان به گفت وگو پرداختند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =