اهمیت آشنایی جامعه با حقوق کودکان

وبینار اهمیت آشنایی جامعه با حقوق کودکان روز دوشنبه 26 مهرماه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این رویداد مجازی روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با استفاده از بستر وب و با پلتفرم اسکای روم از سوی این اداره‌کل و مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه استان بوشهر برگزار شد.

در این سمینار مجازی که با حضور ۴۰ نفر از مدیران، معاونین و مربیان کانون و سایر مخاطبان برگزار شده بود که مطالب مبسوطی از سوی غلامحسین کروبی در خصوص موضوع سمینار برای شرکت کنندگان ارائه و با استقبال آنان مواجه گردید.

غلامحسین کروبی در خصوص دلیل اهمیت آشنایی جامعه با حق و حقوق کودک گفت: کودکان آسیب‌پذیرترین گروه جامعه انسانی و نخستین کسانی هستند که در معرض هجوم مستقیم انواع ناگواری‌ها، فشارها و مشکلات ناشی از زندگی بزرگترها قرار می گیرند و آن را تحمل می کنند.

در این رویداد که بمناسبت بزرگداشت هفته ملی کودک برگزار شده بود سمیه رسولی مدیر کل کانون با تشریح ضرورت فعالیت برای تحقق حقوق همه کودکان بخصوص کودکان با نیازهای ویژه در جامعه، خواستار مشارکت همه سازمان های مردم نهاد و دستگاه های دولتی در این زمینه شد.

در پایان تفاهم و مقرر شد رویدادهای مشترک ماهانه در زمینه حقوق کودک از سوی کانون و دارالاکرام و همکاری کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =