قصه گویان برتر لرستان درجشنواره منطقه ای به رقابت پرداختند

مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی راه یافته به این مرحله در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ عصر امروز 26 مهرماه 1400 مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی برتر لرستانی برگزار شد.

 این مرحله از جشنواره قصه گویی به صورت آنلاین برای داوران ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه گویان نیز از طریق صفحه نمایش و امکانات ارتباط زنده تصویری در برابر داوران قصه های خود را اجرا کردند.
 براین اساس در بخش زنان و مردان ، مژگان فرضی پور از خرم آباد با قصه ی« دختر دال،از قصه های بومی محلی لرستان»، مسلم صالحی از نور آباد با قصه ی« 24» و آرش رضایی با قصه ی«سفید» و در بخش دختران وپسران شکیباحاتمی از مرکز الیگودرز با قصه ی« نصیحت گو و مرد طمع کار»، آیدا فلاح ازمرکزشماره یک خرم آباد با قصه ی« قیچی که دنبال کارمی گشت»و یکتا شاکرمی با قصه ی« ماه من، ماه ما» در مرحله منطقه ای حضور داشتند.
گفتنی است: بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی باشعار« آینده ساختنی است» شامل بخش های« ملی» ، «بین المللی»،« برترین قصه های کشور»، « قصه زندگی من" و " پادکست" و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها ، شادی و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی( جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی ) برگزار می شود.
یاد آوری می شود مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی هم زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =