رقابت قصه‌گویان استان در مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی کانون

با آغاز مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون، قصه‌گویان استان ۴ آبان ماه با راه‌یافتگان سایر استان‌ها دربخش قصه‌های ملی، به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی میدر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: در این مرحله از جشنواره ۶ قصه‌گوی استان همزمان با چهارم آبان ماه ۱۴۰۰ در بخش قصه‌های ملی با ۹۶ قصه‌گو از ۱۶ استان شامل  آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و هرمزگان  به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مرحله از جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود گفت: «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، قصه‌گویی‌های بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را داوری خواهند کرد.

گفتنی است در بخش قصه‌های ملی، معصومه کاظمی، مریم محمدی، مریم فرخ فال، زینب نیکفر، ریحانه طالبی و منیره سادات صدیقی از استان خراسان جنوبی حضور دارند که علاقمندان به این هنر می توانند رقابت قصه گویان استان را روز سه شنبه ۴ آبان ماه  راس ساعت ۱۰:۵۰ صبح به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_kh.j   دنیال کنند.

این گزارش می‌افزاید: در بخش قصه‌های آیینی و سنتی نیز سه قصه‌گوی استان در روز ۱۲ آبان ماه رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

یادآور می‌شود: مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =