کد خبر: 309225
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
بازدید 372
جشن میلاد حضرت محمد(ص) در شهرستان فامنین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر خوبیها حضرت محمد صلوات‌الله علیه و امام جعفر صادق علیه‌السلام در سه روز متوالی اقدام به برگزاری جشن‌هایی باشکوه در سطح شهرستان کردند.

‏به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان فامنین هم‌زمان با برگزاری جشن‌های هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) میزبان کودکان و نوجوانان این شهرستان بودند.
در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه و فرماندار برگزار شد، ۷۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان شرکت داشتند.
در این برنامه اعضا گروه سرود کانون به اجرای سرود «یا محمد یا رسول‌الله» پرداختند، سپس ملیکا عسگری عضو نوجوان کانون با بیانی شیرین دکلمه‌ای در وصف پیامبر مهربانی‌ها قرائت کرد.
اجرای مسابقه از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

گفتنی‌است حجت‌الاسلام مصباح، امام جمعه شهرستان فامنین ضمن تمجید از هنرنمایی و تلاش کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی قدر دانی کرد.  
لازم به ذکر است، این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سه مکان حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع)، آموزشگاه فرزانگان و سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =