درخشش اعضای کانون فارس در مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک»

۸۲ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک» درخشیدند که ۵ نفر از آنان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، این مسابقه نقاشی از سوی معاونت آموزشی ناجا با همکاری کانون پرورش فکری به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

بر همین اساس، در مجموع ۲۰۳ اثر به‌عنوان برگزیده سومین مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک» معرفی شد که از این میان ۸۲ اثر متعلق به اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور بود.

در همین حال، یسنا کشاورزی، یکتا کشاورزی، نگار زارع، فاطیما کریمی و محبوبه دوست‌فاطمه، ۵ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز، برگزیده مسابقه نقاشی «جوانه‌های مهر، دانش و ترافیک» شدند.

این مسابقه با محوریت «بستن کمربند ایمنی»، «عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی»، «رانندگی بین خطوط»، «خط ایست»، «عبور از خط عابر پیاده»، «چراغ‌های راهنمایی و رانندگی»، «استفاده از پل عابر پیاده» و سایر موضوع‌های مربوط به عبور و مرور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =