کد خبر: 309240
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
عطر گل محمدی در مراکز کانون لرستان پیچید

همزمان با گرامی داشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) مراکز کانون سراسر استان لرستان برنامه های مختلفی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری لرستان: همزمان با گرامی داشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمدمصطفی(ص) مراکز کانون سراسر لرستان برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برگزار کردند.
براساس این گزارش: معرفی کتاب(قصه ای به شیرینی عسل)، اجرای دکلمه، شعر خوانی در مرکزشماره دو خرم آباد و کارگاه نقاشی، کاردستی و ایستگاه کارت پستال سازی در مرکز شماره چهار با حضور اعضا اجرا و درپایان به تعدادی از اعضا هدایایی اهداشد.
نشریه نگاری و نشریه دیواری در مرکز شماره یک بروجرد،  شعرخوانی و معرفی پیامبر اکرم(ص) در مرکزشماره دو بروجرد، تصویرگری آثار مذهبی(کتاب نگران پروانه ها)، سلام گل محمدی در اشترینان، ویژه برنامه شعرخوانی با عنوان (خورشید رحمت) در نورآباد و  کارت پستال سازی در مرکز ازنا به اجرا درآمدند.
درمرکز پلدختر با حضور اعضا ایستگاه نقاشی، معرفی وقایع، کتاب، شعرخوانی اجراشد و درادامه مربیان در کنار سایر بانوان این شهرستان در مراسم راهپیمایی وحدت شرکت کردند.
همچنین قصه گویی با محوریت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) در همه مراکز به صورت حضوری ومجازی برگزارشد.
گفتنی است: نماهنگ هایی از دکلمه شعر، معرفی کتاب و قصه گویی در گروه های مجازی کانون لرستان مراکز به اشتراک گذاشته شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =