کد خبر: 309268
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
بازدید 416
آزمون جذب مدرس در کانون زبان زنجان برگزار شد

آزمون دوره تربیت مدرس(ttc ) در تاریخ یکم آبان ماه در کانون زبان شعبه زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در همین راستا آزمون دوره تربیت مدرس(ttc ) در تاریخ یکم آبان ماه کانون زبان شعبه زنجان برگزار شد. داوطلبان پس از قبولی در آزمون و شرکت در دوره‌هایی که با حضور اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی تشکیل خواهد شد، می توانند به عنوان مدرس در کانون زبان مشغول به کار شوند.

کانون زبان استان زنجان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش زبان دولتی کشور از سال 1378 در استان زنجان فعال می‌باشد. این کانون دارای چهار شعبه در سطح شهر زنجان و یک شعبه در شهر ابهر می‌باشد.

بیش از ده هزار زبان آموز در هر سال در استان زنجان از خدمات زبان‌آموزی این مراکز استفاده می‌کنند. در حال حاضر زبانهای انگلیسی، آلمانی، فرانسه و عربی به صورت مقیم در استان زنجان در حال برگزاری است و همچنین زبانهای چینی،‌ایتالیایی، روسی، اسپانیایی هم به صورت آنلاین با استفاده از مدرسان کشوری، فعال می‌باشد.

هم اکنون تعداد 42 نفر مدرس پس از گذراندن مراحل جذب مشغول تدریس می‌باشند. کانون زبان ایران شعبه زنجان با وجود 5 شعبه در استان امید دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی شعبه‌های کانون زبان ایران در تمام شهرهای استان زنجان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =