دیدار معاون اداره‌کل روابط‌عمومی بانک کشاورزی کشور با مدیرکل کانون استان همدان

معاون اداره‌کل روابط‌ عمومی بانک کشاورزی ایران به همراه مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان با حضور در دفتر بهناز ضرابی‌زاده با وی به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رامین امینی‌زارع به همراه هوشنگ حیدرنژادیان در دفتر مدیرکل کانون حضور یافتند و پیرامون پاره‌ای از مسائل فرهنگی به گفتگو نشستند.
در این دیدار که ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه اتفاق افتاد، رامین امینی ضمن تشکر از فعالیت‌های بهناز ضرابی‌زاده، از کانون به عنوان مکانی جهت تشویق و ترغیب و پرورش کودکان و نوجوانان جهت تربیت نسلی موثر و اندیشمند نام برد. امینی‌زارع هم‌چنین به قدمت بانک کشاورزی اشاره و خلاصه‌ایی از پیشینه‌ی این بانک را بازگو کرد.
وی ضمن سپاس از همکاری‌های فی‌مابین کانون و بانک کشاورزی، ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل خوبی که کانون در بخش کتابخانه‌های سیار روستایی دارد، بتواند همکاری خوبی با بانک کشاورزی داشته باشد.
وی هم‌چنین با پیشنهاد اجرای مسابقه‌های مختلف از جمله مسابقه عکس، از ضرابی‌زاده خواست تا در این زمینه‌ نظرات کارشناسی خود را ارائه نماید.
در ادامه، هوشنگ حیدرنژادیان نیز ضمن تشکر از مدیرکل کانون استان اذعان کرد، کانون از هیچ کمک فکری و فرهنگی با بانک کشاورزی دریغ نکرده است.


در این دیدار، بهنازضرابی‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، از بانک کشاورزی به عنوان بهترین شریک فرهنگی کانون نام برد و گفت: خدا را شاکرم که کانون و بانک کشاورزی به عنوان دو دستگاه فعال، در زمینه‌های مختلف در خدمت کودکان و نوجوانان هستند.
ضرابی زاده هم‌چنین به افتتاح اولین خودپرداز مخصوص کودکان و کوتاه‌قامتان و برگزاری اولین مهرواره عکس برداشت محصول اشاره کرد و بیان داشت، هرگاه کانون دست همکاری به سوی دستگاه‌های مختلف دراز کرده است، مدیر شعب و همکاران بانک کشاورزی استان، پیشقدم شده و در مباحث مشترک کودکان و نوجوانان یاری‌گر کانون بوده‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های فی‌مابین این دو دستگاه، پیرامون کوکان و نوجوانان بیشتر از گذشته شکل گیرد.
لازم به ذکر است، امور شعب بانک کشاورزی استان همدان در زمینه‌های مختلف با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =