کد خبر: 309654
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
بازدید 126
سفر مجازی اعضا مراکز کانون‌بوشهر به شهرستان‌عسلویه

کودکان و نوجوانان، شهرستان عسلویه را بیشتر شناختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در ادامه‌ی سلسله نشست‌های اینجا خانه‌ی من است که به ابتکار اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از ابتدای سال آغاز شده؛ صبح دوشنبه ۱۷ آبان ماه این نشست به میزبانی مراکز فرهنگی هنری عسلویه و نخل تقی برگزار گردید.

در ابتدای نشست که با مجری‌گری فاطمه کازرونی مسئول مرکز فرهنگی نخل تقی و ناردونه( دخترک بازیگوش کانون) به عروسک گردانی و صداپیشگی بتول کیمیایی اجرا شد؛ ضمن خوشامدگویی به حاضران در نشست درخصوص شهرستان عسلویه در قالب نمایشی نکاتی را بیان کردند.

در ادامه علی رضی ، مسئول مرکز فرهنگی عسلویه به معرفی شهرستان و جاذبه های فرهنگی، صنعتی و طبیعی آن در قالب اسلاید پرداخت.

از دیگر قسمت های این برنامه می توان به شعرخوانی؛ مریم علی زاده شاعر بومی به زبان عربی؛ پخش کلیپ در خصوص آداب و رسوم و غذاها و خوراکی های بومی اشاره کرد.

شایان ذکر است که نشست‌های اینجا خانه من است با محوریت معرفی سرزمین باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شهر و استان خود برگزار می گردد و در یک دوره‌ی یکساله سفری مجازی به تمام شهرستانهای استان دارد که در آن اعضا با تمامی شهرستانها و آداب و رسوم و فرهنگ آن شهرها آشنا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =