کانون استان یزد میزبان مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: اختتامیه مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی روز چهارشنبه 19آبان برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد،آیین اختتامیه مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی، با حضور دکتر مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری،همچنین مسئولین استانی و جمعی ازقصه گویان برگزارمی شود.

قوامی سرپرست کانون استان یزد، با اشاره به نقش قصه گویی در تقویت مهارت های گفتاری ،شنیداری، قدرت تخیل،همچنین افزایش تعامل اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط در کودکان و نوجوانان افزود:در شرایط قصه و قصه گویی ابزاری مناسب جهت رفع آسیب های روحی و روانی ناشی از کرونا است و کانون پرورش فکری به عنوان دستگاهی تخصصی در حوزه کودک و نوجوان با برگزاری جشنواره  بیست و سوم تلاش می کند،فضایی شاد وپرنشاط ایجاد کند.

قوامی اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی نیاز به حمایت مسئولین و مشارکت و همراهی سایر دستگاه ها، شرکت ها و بخش های صنعتی دارد.

وی ضمن قدردانی از حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران که حامی این دوره از جشنواره بوده است افزود: پیوند صنعت و فرهنگ نیاز فعلی جامعه است و استان یزد با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه صنعت دارد می تواند در گسترش فعالیت های فرهنگی پیشرو و تاثیرگذار باشد.

قوامی با قدردانی از همکاری و مشارکت فعال همکاران استان،میزبانی این مراسم را فرصت با ارزشی برای تعامل، هم افزایی و شور و نشاط کاری دانست وابرازخرسندی کرد.ازاین که پس از قریب دوسال دوری از فعالیت های گروهی و حضوری، این برنامه شوروهیجانی و طمع شیرین فعالیت تیمی را به مجموعه بازگردانده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد بیان کرد: آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی (مرحله منطقه ای) عصر روز چهارشنبه 19آبان 1400درمحل"عمارت خانه پدری"برگزار می شود و علاقه مندان به قصه و قصه گویی می توانند پخش آنلاین این برنامه را از طریق نشانی ذیل دنبال کنند.

 https://www.aparat.com/kanoonparvaresh_yazd/live 

kanoonparvaresh_yazd

 anjomangheseh.yazd

 ghesehgoee

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =