سه پادکست قصه گویی ایلام به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند

پادکست قصه های ایرانی از محمدرضا رستم پور و ببری که موش شد از شهین‌نادری و سه تخم هندوانه از کلثوم ملکشاهی فر به مرحله نیمه نهایی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام. سه پادکست قصه گویی از کانون ایلام  در بخش پادکست به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی قصه گویی رسیدند.
بر اساس این گزارش پادکست قصه های ایرانی از محمدرضا رستم پور  و ببری که موش شد از شهین‌نادری و سه تخم هندوانه از کلثوم ملکشاهی فر در بخش پاوکست قصه گویی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و قرار است  قضاوت نهایی تا پایان این هفته برگزیده های کشوری را مشخص کند.
بر پایه ی خبری که روابط عمومی و امور بین الملل کانون کشور منتشر کرده است، هیأت داوران این بخش شامل محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو ۹۰۰ اثر را در مرحله دوم ارزیابی کردند.
هیأت داوران بخش پادکست در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره معرفی کردند.
از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت که ۱۰ اثر آن به کودکان و نوجوانان اختصاص داشت.
همچنین ۲۱ اثر در بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» به مرحله پایانی راه یافت، در این بخش به پادکست‌هایی با ویژگی‌های بومی و محلی و پادکست‌های معرفی پیش‌کسوتان و مولفان قصه‌گویی توجه ویژه شده است.
هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.
 
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
علاوه براین ها  بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.
 درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =