وبیناراستانی معرفی کتاب با حضوراعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این وبینار با حضورکارشناسان فرهنگی استان،مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی ، هنری در بستراسکای روم برگزار گردید.              

  مریم حیدری رابط کتابخوانی استان ضمن تبریک این هفته به مربیان کانون  از آنها خواست تا با جدی گرفتن برنامه های کتاب محور در پاسداشت این هفته تلاش کنند و در شرایط کنونی و با توجه به  نیاز اعضا به مقوله کتاب به طور جدی بپردازند.

محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری نیز  ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی،درصحبت با کودکان و نوجوانان حاضردر وبینار چنین بیان نمود:هفته کتاب و کتابخوانی بهانه ای است تا یکبار دیگربه خودمان یاد آورشویم که کتاب نقش مهمی درساختن آینده ما دارد وهرچقدر برای کتاب و کتابخوانی زمان وهزینه بگذاریم؛ نتیجه ان را  صد در آینده خواهیم دید.

وی درادامه به اعضای حاضرپیشنهاد کرد تا در کنارکتاب های درسی ،مطالعه کتاب های غیر درسی را جدی بگیرند.

وی اشاره کرد :کسانی در آینده حرفی برای گفتن دارند که زمان خود رامدیریت کنند و زمان مورد توجهی از شبانه روز خود را به مطالعه کتاب های غیر درسی اختصاص دهند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان صحبت های خود چند کتاب از مجموعه کتابهای کانون را به کودکان ونوجوانان حاضر در وبینار معرفی کرد..

در ادامه کودکان ونوجوانان حاضر در وبینار به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =