درخشش چشمگیر اعضا و مربیان کانون پرورش فکری در جام باشگاه‌های کتابخوانی

هم‌زمان با چهارمین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی، از فعالان کتاب و کتابخوانی در جام باشگاه‌های کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در بیست‌و نهمین دوره و چهارمین روز از هفته کتاب به همت اداره‌کل ارشاد اسلامی استان همدان از سفیران، فعالان و پژوهشگران در حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.
در این مراسم که در مجتمع فرهنگی ابن‌سینا برگزار شد، از لیلی باباخانی به عنوان کارشناس فرهنگی فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، محبوبه محمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ همدان، مژگان هادی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان اسدآباد و محسن کریمی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان ملایر به عنوان برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی تجلیل شد. 
لازم به ذکر است از صبا خوش کلام عضو مرکز شماره ۱ همدان، یاسمین زهرا بیات عضو مرکز شماره ۳ همدان، محمد پارسا وجدی‌همت عضو مرکز فرهنگی شهر لالجین، حنانه خویشوند از مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان و زهرا فرجی از مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان اسدآباد به عنوان اعضای برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی با اهدای لوح و جایزه، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =