کد خبر: 310240
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴
بازدید 259
دیدار اعضای کتابخانه پستی ملایر با فرماندار این شهر

اعضای فعال کتابخانه پستی ملایر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دفتر فرماندار این شهر حضور یافتند و با وی ملاقات کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربی و چند تن از اعضای فعال کتابخانه پستی ملایر با حضور در دفتر کار فرماندار با وی ملاقات کردند.
در این دیدار قدرت‌اله ولدی ضمن تشکر از حضور اعضا در فرمانداری، هفته کتاب و کتابخوانی را به آن‌ها تبریک گفت.
ولدی هم‌چنین به کودکان توصیه کرد، علاوه بر مطالعه کتاب، به ترویج مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین خانواده‌ها که رکن اصلی جامعه هستند، اهتمام ورزند. 
وی از کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان و مسئولان آینده ایران اسلامی نام برد و از آن‌ها خواست که جهت ساختن کشور عزیزمان لحظه‌ای از مطالعه و تلاش دست برندارند.
در ابتدای این دیدار، الهام خانجانی مسئول کتابخانه‌ی پستی ملایر به تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت،
خانجانی هم‌چنین با معرفی کتابخانه پستی و فعالیت‌های آن، خاطر نشان کرد که علی‌رغم تعطیلی مدارس به جهت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ارسال کتاب به کودکان در روستا، کتابخانه‌های پستی کانون استان همدان از طریق فضای مجازی با کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار و اقدام به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کرده‌است.
خانجانی در ادامه به تشکیل کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد و گفت: کانون استان همدان تمامی فعالیت‌های خود را در این مدت به صورت غیرحضوری برگزار کرده‌است.
این مربی فرهنگی در پایان صحبت‌های خود از فرماندار شهرستان خواست در صورت امکان جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بودجه‌ای را به کانون و این کتابخانه اختصاص دهد.
در ادامه این دیدار اعضای کودک و نوجوان کتابخانه پستی با اهدا گل و کتاب به فرماندار از ایشان تقدیر کردند. آنها سپس در حرکتی زیبا جهت ترویج کتاب و کتابخوانی با حضور در معاونت‌های مختلف فرمانداری، به کارمندان کتاب هدیه کردند.
در پایان این دیدار قدرت‌اله ولدی با اهداء هدیه از حاضران تقدیر به عمل آورد.
شایان ذکر است مربی فعال کتابخانه پستی، هم‌چنین با حضور در روستاهای تحت پوشش کتابخانه، با اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان علاوه بر تبریک هفته‌ کتاب‌ و کتابخوانی، آغاز ارسال کتاب از طریق کتابخانه پستی را در آینده‌ای نزدیک نوید داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =