برگزیدگان مسابقه شعرخوانی «ترانه‌های کودکی» در کانون فارس معرفی شدند

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزیدگان مسابقه شعرخوانی «ترانه‌های کودکی» را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام فراخوان این مسابقه در هفته ملی کودک، کودکان ۶ تا ۱۲ ساله‌ی عضو مراکز فرهنگی هنری کانون فارس را به شرکت در آن فراخواند و در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزیدگان مسابقه را معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، اعضا شعرخوانی خود را در قالب تصویری کلیپ‌ ویدئویی، ارسال کردند. تسلط به شعر و خوانش صحیح ابیات (صحیح‌خوانی و روان‌خوانی)، انتقال صحیح حس شعر با استفاده از شیوه روایی درست و ارائه شیوه‌های خلاقانه و نو، برای اجرای ویدئویی (کلیپ تصویری)، ملاک‌های ارزیابی داروان بود. از بین ۱۸۴ اثر رسیده ۳۰ اثر انتخاب و صاحبان آن معرفی شدند.

فاطمه‌زهرا وقار از مرکز شماره ۲ شیراز، یسنا عوض‌پور، آتینا افراشته، زهرا مصلی‌نژاد و سارا رنجبر از مرکز شماره ۱ جهرم، دیانا رضاپور، متین کیان، محدثه حجت‌زاده و هستی قنبری از مرکز لارستان، ابوالفضل قاسم‌زاده از مرکز سروستان، امیرهمایون بوستانی از مرکز زرقان، آوا اسکندری از مرکز مرودشت، دلسا صادقیان از مرکز زرین‌دشت، آوا ضرغام‌پور، ریحانه‌سادات رضوی، ریحانه فراهانی‌نیا، سارا قناعتیان و  عباس شادمند از مرکز شماره ۲ جهرم، راحله ایلون از مرکز فیروزآباد، یسنا زارعی از مرکز بوانات، رادین قره‌چاهی از مرکز نی‌ریز، درسا قنبری، رعنا پورداراب و مهرسا محمدی از مرکز فسا، رنیکا زارع از مرکز شماره ۵ شیراز، علیرضا اسدی از مرکز شماره ۶ شیراز، ریحانه خلیلی از مرکز صدرا، زهرا آدیم و حلما طاهری از مرکز شماره ۲ داراب و ساره کشاورز از مرکز کازرون برگزیدگان مسابقه شعرخوانی ترانه‌های کودکی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =