اجرای برنامه  «روستا به روستا»  توسط مربیان سیار روستایی استان همدان

مربیان سیار روستایی استان همدان، در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی با حضور در روستاهای مختلف، به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کتابخانه‌های سیار روستای این استان همزمان با آغاز هفته کتاب، همه روزه با اجرای برنامه جذاب «روستا به روستا» علاوه بر حضور در روستاهای تحت پوشش به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و کتابخوانی پرداختند.
در ‏این برنامه‌ها که باهدف ترویج فرهنگ‌ کتاب و کتابخوانی اجرا شد، مربیان با انجام فعالیت‌های مختلف هم‌چون کتابخوانی، امانت کتاب، نمایشگاه و فروش کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، بازی و سرگرمی و... ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به کودکان و نوجوانان، ایام خوب و تاثیرگذاری را برای آنها فراهم کردند.
 ‏گفتنی است ۹ کتابخانه‌ی سیار روستایی و ۱ کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری استان همدان قریب به ۱۶۰ روستا و محله را خدمات‌رسانی می‌کنند که در هفته کتاب و کتابخوانی، این مربیان  با حضور در اکثر روستاها به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =