از مربی ادبی کانون مازندران  به عنوان برگزیده مهرواره از ایده تا اجرا تقدیر شد

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در مازندران، از مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری ساری و برگزیده مهرواره منطقه‌ای "از ایده تا اجرا "تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس ادبی کانون سمنان در کانون مازندران از محمد جواد کشوری، مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری به عنوان برگزیده مهرواره منطقه‌ای «از ایده تا اجرا» تقدیر شد.

سومین مهرواره‌ی طرح‌های خلاق مربیان ادبی با عنوان «از ایده تا اجرا» در گستره‌ی منطقه‌ای برای مربیان کارگاه‌های ادبی منطقه‌ی پنج کشور با همراهی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، تهران، البرز و سمنان در فصل تابستان اجرا شد.

بر همین اساس درآیینی که در مرکز شماره سه ساری با حضور مدیران کل استان‌های سمنان، مازندران، معاون فرهنگی و کارشناس ادبی سمنان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون مازندران برگزار شد از محمد جواد کشوری به عنوان برگزیده مهرواره منطقه‌ای «از ایده تا اجرا» تقدیر شد.

مهرناز نصیری کارشناس ادبی کانون سمنان هم به تشریح اهداف مهرواره ادبی از ایده تا اجرا پرداخت و هدف از این مهرواره را توجه به خلاقیت در ایده و اجرای فعالیت، تبادل تجربیات موفق در زمینه‌ی ادبی، نونگری و نواندیشی در ایده و اجرای فعالیت‌های ادبی، ایجاد انگیزه و ترغیب همکاران ادبی به خلق شیوه‌های نوین در طرح‌های ادبی، عنوان کرد.

در پایان از سوی مدیرکل کانون سمنان از عالمه میرشیعی، کارشناس آفرینش‌های ادبی مازندران، سمیه آهنگری و مژگان احمدی مربی ادبی کانون مازندران نیز به خاطر همراهی و  شرکت دراین مهرواره تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =