کد خبر: 310418
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
بازدید 192
گرامی داشت هفته بسیج در کانون لرستان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان درهفته بسیج، فعالیت های مختلفی در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: امام خمینی «ره» می فرمایند: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.
محمدی به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند اشاره کرد و افزود: همزمان با گرامی داشت این هفته، از28 آبان تا 5 آذرماه1400، فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با محووریت «بسیج» اجرا شدند.
مدیرکل کانون لرستان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در زمینه فرهنگی، هنری و ادبی در این هفته گفت: برنامه هایی مانند: قصه گویی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه های ادبی، نمایش، قصه گویی و دکلمه شعر و دلنوشته و... برگزارشدند.
محمدی عنوان داشت: کارگاه سفالگری همراه باساخت کتیبه های نقش برجسته با موضوع و نمادهای مربوط به فرهنگ بسیج، معرفی وقایع، ساخت کاردستی با موضوع و محوریت بسیج، خوانش کتاب های خاطرات رزمندگان و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و... در مراکز کانون در سراسر استان اجرا شدند.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی فعالیت دارند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =