تأثیر نقاشی کودکان در فرهنگ‌سازی، چشمگیر است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در دیدار مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تأثیر هنر کودکان را در ایجاد بسترهای فرهنگی در جوامع امروزی بسیار در خور توجه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آبسوران در این دیدار با تأکید بر نقش تعامل بین‌سازمانی در پیشبرد اهداف فرهنگی گفت: تداوم و تعمیم اقدام سازمان نوسازی استان در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت هنر کودکان در ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی با عنوان پویش «آجر به آجر» گامی مثبت در بروز خلاقیت و کشف استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

آبسوران افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۲۳ مرکز ثابت، ۴ کتابخانه پستی و با برخورداری از  ۸ کتابخانه سیار روستایی و شهری آمادگی خود را جهت بسیج تمام ظرفیت‌های خود در حوزه انتقال خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌ برخوردار اعلام می کند.  

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به ماهیت عمرانی و تجهیزی اداره کل نوسازی مدارس گفت: تعامل و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان می تواند در زمینه ارائه متد برگزاری فراخوان‌های فرهنگی و هنری مشترک مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

سپیده طیب قاسمی افزود: رویکرد اداره کل نوسازی مدارس در برگزاری فراخوان‌های هنری علاوه بر فرهنگ‌سازی، تقویت کار تیمی و گروهی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =