کد خبر: 310455
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
بازدید 226
تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی کانون استان همدان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی، مراسمی با حضور مدیرکل کانون در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از همکاران و کارمندان ستادی، مراسمی با حضور بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل و حجت الاسلام  و المسلمین رحیم حضرتی امام جماعت و کلیه کارکنان ستادی در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، حجت لاسلام حضرتی امام جماعت اداره کل کانون استان، ضمن تبریک هفته بسیج، با استناد به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند: خدایا مرا با بسیجیانم محشور گردان.، گفت: بسیجی بودن تنها شرط نیست، ما باید در همه ابعاد بسیجی باشیم. هم در تفکر هم در عمل.
در ادامه برنامه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک هفته بسیج به حاضران، با بیان این‌که هر فردی باید تفکر بسیجی را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد، خدمت بسیجی وار را یکی از ویژگی‌های همکاران کانون برشمرد وگفت: نام بسیجی به حق زیبنده‌ی  کارکنان کانون است.
مدیرکل کانون استان با اشاره به منش و تفکر سردار رشید سپاه اسلام، شهید علی چیت‌سازیان، وی را نمادی از بسیجی کامل در تمامی ابعاد خواند و گفت: سخن گهربار و جمله‌ی متفکرانه‌ی شهید علی چیت سازیان حجت را بر ما تمام کرد، آنجا که فرمود " کسی می تواند از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که از سیم خاردارهای نفس خویش، عبور کرده باشد."
پس ما به عنوان بسیجی واقعی  باید در همه ابعاد بسیجی و جهادی و آتش به اختیار رفتار کنیم و فرهنگ بسیجی واقعی را به دیگران انتقال دهیم.
در بخش دوم  این مراسم، از تنی چند از کارکنان که در ترویج  فرهنگ کتاب و کتابخوانی ‌کوشا بودند تقدیر به عمل آمد.
هم‌چنین از  سمیه قادری کارشناس حراست کانون، علیرضا خوش‌قیافه و تینا رجبی به عنوان برگزیدگان مسابقه‌ی کتابخوانی عید غدیر و آمنه کرمی مربی مسئول کتابخانه شماره  ۱ نهاوند، لیلا رسولی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان و سمیه موسوی اطهر مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری مریانج، به عنوان برگزیدگان مسابقه‌ی کتابخوانی" زندگینامه علامه محمد حسین طباطبایی" با اهداء لوح و جایزه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =