کد خبر: 310473
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در خراسان شمالی

بیست و هفتم آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و نهاد کتابخانه های عمومی استان ،در شادمانه کتاب میزبان کودکان بجنورد بودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را شرح داد ؛

*برگزاری جشن کتاب با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی در محل کتابخانه مرکزی

*دو پنجره ،نقد و بررسی دو کتاب با حضور شاعر و نویسنده .کتاب چرا تو سنگی بیوک ملکی و لبخندی برای سوفیا از محمد رضا مزروقی

*برگزاری دومین ماه قصه گویی

*ویژه برنامخ شادمانه های کتاب با حضور اعضا و والدین

*برگزاری مسابقات مجازی و حضوری کتابخوانی

فروش کتاب با تخفیف

او گفت : به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و نهاد کتابخانه های عمومی استان ،در شادمانه کتاب میزبان کودکان بجنورد بودند.

آقابیگی گفت :در این شادمانه،والدین در کارگاه های قصه درمانی ،کتاب خوب و آشنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شرکت کردند.

او افزود : کودکان نیز در کارگاه های قصه گویی،اوریگامی ،نقالی ، نقاشی،و روخوانی کتاب روزی پر از خاطره داشتند.

آقا بیگی با اشاره به برنامه های  متنوع مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار شیروان در هفته کتاب و کتابخوانی گفت :این مراکز میزبان کودکان دوره های پیش دبستانی و دبستانی و دانش آموزان فراگیر شیروان  وروستاهای اطراف بوده است.

او افزود : همچنین در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی مربیان مرکز 2 اسفراین نیز در مدرسه پسرانه شهید کاوه حضور و به معرفی کانون و اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب پرداخته و50 جلد کتاب نیز به کتابخانه این مدرسه از سوی  مسئول مرکز  اهدا شد.

او همچنین به حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مهمان مرکز 2بجنورد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت : 80 نفر از دانشجویان در قالب دو گروه از مرکز بازدید کردند و با گونه های ادبیات کودک و نویسندگان  و شاعران  این حوزه آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =