کد خبر: 310479
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
بازدید 126
حضور اعضای شورای شهر کبودرآهنگ در کانون پرورش فکری این شهر

اعضای شورای شهرستان کبودراهنگ با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر در جلسه‌ای با همکاران این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در پی پیگیری و رایزنی‌های مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهر کبودرآهنگ پیرامون بررسی مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز فرهنگی‌هنری، اعضای شورای اسلامی شهرستان با حضور در این مرکز در جلسه‌ای با حضور همکاران شرکت کردند.
در ابتدای این جلسه لیلا زارعی مربی مسئول این مرکز، ضمن تشکر و خوش‌آمدگویی به مسئولان حاضر، به بیان مشکلات و مسائل موجود در کتابخانه پرداخت و از حاضران خواست، با نگاه ویژه به کانون نسبت به مرتفع شدن مشکلات این مجموعه‌ی فرهنگی مساعدت کنند.
در ادامه غلامرضا بابایی ‏رئیس شورای شهرستان کبودراهنگ نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده فرهنگی توسط کانون گفت: خوشبختانه اعضای شورا خود از اعضای اسبق کانون هستند و آشنایی کاملی با کانون دارند و قطعا همین دیدگاه باعث خواهد شد که همکاری‌های خوبی بین دو دستگاه انجام شود و شورا تا حد توان و تا آنجایی که قانون اجازه دهد در صدد رفع مشکلات خواهد بود.
در ادامه این جلسه محمدرضا کرمی با تشریح فعالیت‌های تخصصی نجوم در این مرکز از حاضران خواست علاوه بر بازدید از سایت نجوم، نسبت به تبدیل آن به رصدخانه اقدام کنند.
در پایان حاضران علاوه بر بازدید از سایت نجوم و قسمت‌های مختلف کتابخانه، نسبت به فضاسازی محوطه بیرونی مرکز، آسفالت خیابان روبروی کانون و پیگیری تهیه زمین جهت احداث رصدخانه تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =