بازدید مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور از مراکز قروه و دهگلان

دیروز دوشنبه هشتم آذر مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور ،کارشناس مسئول دفتر آموزش و پژوهش ، مدیر کل استان، کارشنان فرهنگی و آموزش استان از فعالیت های مراکز قروه و دهگلان بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این بازدید ها ابتدا مهمانان از فعالیت ها و آثار اعضا و مربیان مراکز بازدید به عمل آورده و سپس در جلسه ای به بررسی وضعیت مرکز و کانون پرداختند.

در این جلسه نسرین سجادیان در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور مربیان توانمدند در مراکز  گفت: بعد از پاندمی کرونا کانون باید بیشتر از گذشته برای بچه ها معرفی شود و باید طبق شرایط محیطی برنامه ریزی برای حضور کودکان ونجوانان و اعضا در بازده زمانی دیگری برنامه ریزی شود تا اعضا بیشتر از فعالیتها بهرمند گردند.

سجادیان همچنین بیان کرد: با عنایت به فضای گسترده مراکز قروه و دهگلان و فعالیتهای با کیفیت لازم است بیش از بیش کودکان و نوجوانان بیشتری با کانون آشنا شده و از فعالیت های کانون بهره مند شوند .

 وی همچنین در سخنانی از تلاش همکاران برای انجام فعالیت های حضوری و آنلاین مراکز تقدیر کرد و گفت:  مربیان کانون از ظرفیت های بالا و توانمندی برخوردار هستند و مهمترین و موثرترین قوای اجرایی کانون را مربیان تشکیل می دهند و ما باید از این توان و ظرفیت خود برای تربیت کودکان و نوجوانان بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

در ادامه جلسه وضعیت کلی مراکز، تعداد مربیان و میزان حضور و استقبال اعضا از برنامه های مرکز ،میزان مشارکت اعضا در فعالیت های مجازی کانون در شرایط کرونا ، وضعیت کتابهای مراکز در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه مهمانان جلسه نظر همکاران را در مورد دورهای آموزش جویا شدند و فعالیت و برنامه های بخش پژوهش استان را بررسی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =