کد خبر: 310648
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
بازدید 286
اعضای کانون فارس، برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.
هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیشتر ۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.
هیأت داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش،امیرعلی تقوی‌فرد (نشان طلایی) و عرفان سرانجام (نشان برنزی) در گروه سنی ۵ تا ۹ سال و نرجس بنی‌زمانی (نشان برنزی)  و آرمان صادق‌زاده (نشان نقره‌ای) در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال،  اعضای کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری لارستان هستند که به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی شدند. مهرانا جعفری از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز نیز در گروه سنی 5 تا 9 سال نشان نقره‌ای این رقابت را به خود اختصاص داد.

این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =