کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان ده دستگاه اجرایی برتر استان کردستان در جهت استقرار نظام مدیریت سبز در سال 1399 قرار گرفت

از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به جهت فعالیت ها و اقدامات ارزنده فرهنگی،هنری و ادبی برای مخاطب کودک و نوجوان در زمینه استقرار نظام مدیریت سبز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، فریبا رضایی مدیر کل محیط زیست استان کردستان و بهمن مرادنیا استاندار سابق کردستان در لوح تقدیری از زحمات مدیر کل کانون استان کردستان به جهت مدیریت سبز در سال 1399 تقدیر کردند.

بنا بر این گزارش، در این لوح آمده است بدون شک تلاش بی وقفه و مجاهدت خستگی در پاسداری از محیط زیست کشور و دستیابی به توسعه پایدار، حداقل انتظاری است که نسل های آینده از مدیران و مسئولین دولتی دارند. در این راستا اسقرارمدیریت سبز و سازگاری با محیط زیست در سازمان ها و ادارات دولتی، یکی از از راهکارهای موثردر کاهش مصرف آب، منایع انرژی، کاغذ و مدیریت موارد زائد جامد و زمینه سازمسئولیت پذیری اجتماعی در میان دست اندارکاران و کارکنان شاغل در امور دولتی است.

در ادامه آمده است، با توجه به فعالیت ها و اقدامات ارزنده آن مدیریت محترم در زمینه تلاش در جهت استقرار نظام مدیریت سبز در سال 1399 و به استنهاد ارزیابی های انجام شده توسط اداره کل محیط زیست، در میان ده دستگاه برتر استان کردستان، قرار گرفته اید.

لذا بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به سبب تلاش و زحمات مجدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان به ضحور اعلام می داریم .

امید است همت جنابعالی و سایر تلاش گران عرصه پیشرفت و بالندگی کشور و استان عزیزمان، توسعه پایدار در تمامی عرصه ها را در پی داشته و نوید بخش آینده ای روشن برای محیط زیست سرزمین مان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =