رتبه اول بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش پادکست

سپهر کریمی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان از مرکز علوم و نجوم رتبه اول بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در بخش پادکست کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ رتبه اول بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش پادکست (قصه های صوتی) به عضو کانون استان زنجان رسید.

برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، معرفی شدند.

در همین رابطه هیأت داوران متشکل از ایوب آقاخانی، گلاره عباسی، فرزاد شیرمحمدی، سپهر کریمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان (با قصه‌ی گوسفندی که خیلی عصبانی بود ... خیلی عصبانی) را شایسته‌ی کسب رتبه‌ی اول بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش پادکست  شناخت.

گفتنی است بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =