مسابقه «قهرمان من» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

مسابقه «قهرمان من» به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی مسابقه «قهرمان من» با موضوعات «حاج قاسم؛ احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها؛ عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی‌ بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی» برگزار می‌شود.

بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این رویداد مشارکت دارد. علاوه بر کانون نیز این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

برهمین اساس  صاحبان آثار می‌توانند در قالب‌های «شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشن، کمیک موشن و موشن‌گرافی» در این رویداد شرکت کنند.

در فراخوان این مسابقه بر معرفی مکتب شهید سلیمانی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و در اهداف برگزاری آن بر شناخت و معرفی شخصیت شهید سلیمانی به نسل کودک و نوجوان، شبکه‌سازی فعالان و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی تأکید شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه شبکه فعالان فرهنگی دیجیتال(پلتزار) به نشانی platzaar.ir تا ۱۰ دی ۱۴۰۰ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =