اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری در سطح مراکز کانون زنجان

همزمانی سه رویداد ۹ دی، ۱۳ دی و ایام فاطمیه بهانه‌ای شد تا کانون استان برای گرامیداشت این ایام ویژه برنامه‌های مختلفی را برای کودکان و نوجوان استان در سطح مراکز پیش بینی بکند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ همزمانی سه رویداد ۹ دی، ۱۳ دی و ایام فاطمیه بهانه‌ای شد تا کانون استان برای گرامیداشت این ایام ویژه برنامه‌های مختلفی را برای کودکان و نوجوان استان در سطح مراکز پیش بینی بکند.

سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تبیینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است که میتوان از شعار "مرد میدان"، "ما مدیون مردیم"، "خادمی برای مردم" و هشتگ "قهرمان من" برای سالروز گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی مد نظر قرار گیرد.

فضاسازی مراکز از جمله نصب بنرها و پرچم‌های متناسب با این سه رویداد به ویژه با تمرکز بر سردرب‌ها و ورودی‌های مراکز در حال انجام است.

این ایام که مزین شده به دهه بصیرت کانون پرورش فکری با برگزاری برنامه های قصه گویی از شخصیت والای سردار سلیمانی، معرفی شخصیت وی و شهدای مدافع حرم به تبیین ارزش‌های مقدس این شهدا پرداخت خواهد کرد.

معرفی وقایع، پخش انیمیشن، کلیپ و سرودهای کانون با موضوع سردار سلیمانی، دل نوشته و همچنین تکریم از خانواده‌های شهدا و دعوت از سخنرانان و خاطره‌گویان به جهت بالا بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اعضا از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون در این دهه خواهد بود.

همچنین برگزاری رویداد ملی تولید محتوای «قهرمان من» که با رویکرد معرفی مکتب حاج قاسم به کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این رویداد با موضوعاتی، چون حاج قاسم، احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها، عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

 این رویداد در قالب‌های شبکه‌ی اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در رویداد قهرمان من می‌توانند آثار خود را تا دهم دی‌ماه به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =