کد خبر: 311556
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازدید 162
«مرد میدان» ویژه برنامه کانون زنجان در دهه بصیرت

هم‌زمان با دهه «بصیرت و میثاق امت با ولایت» کانون پرورش فکری با مشارکت و همکاری و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اقدام به برگزاری گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار دلها سردار سلیمانی با عنوان «مرد میدان» نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان، هم‌زمان با سال‌روز حماسه نهم دی و شهادت سردار دلها سردار سلیمانی، کانون پرورش فکری با مشارکت و همکاری و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، بصیرت و ولایت‌پذیری‌ خود را به ‌نمایش‌گذاشتند.

برگزاری برنامه‌ی بصیرت‌افزایی، آماده‌سازی کلیپ، معرفی‌کتاب و شخصیت، قصه‌گویی و خوانش دل‌نوشته و اجرای برنامه‌های ورزشی ویژه توسط کودکان و نوجوانان ورزش‌های رزمی از جمله برنامه‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری در قالب فعالیت‌های این روز بود.

این حرکت هدف‌مند که در آستانه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و در سایه برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب شکل‌گرفت، با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به‌پیش‌رفت و طی آن اعضای کودک و نوجوان با امضای پیمان‌نامه حق بصیرت و ولایت پذیری خود را بجا آوردند.

مربیان هم‌چنین، شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت را بستری برای معرفی شخصیت‌های باورمند، انقلابی و ولایی قراردادند و در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، به تبیین ویژگی‌های شخصیتی «سردار دل‌ها» پرداختند.

مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان زنجان

اجرای ویژه برنامه «قهرمان من» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  به صورت حضوری در مدرسه فرشته انجام شد و شامل پخش فیلم، قصه گویی، معرفی شخصیت بود که با همکاری مدرسه فرشته برای سه کلاس در مقطع ششم برگزار گردید.

حضور همیشگی شهید سلیمانی در عرصه صیانت از اسلام و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی، تشکیل و هدایت گروه‌های مقاومت با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و بهره‌گیری از روحیه ولایت‌پذیری، دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان قرارداشت.

مربیان مرکز مجتمع فرهنگی هنری درعین‌حال، نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی را یادآورشدند و بر ضرورت الگوپذیری از شخصیت‌هایی چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و روایت حماسه‌آفرینی آنان برای نسل‌های آتی دعوت‌کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =