ویژه برنامه های کانون لرستان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به مناسبت گرامی داشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار میشود

به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون استان لرستان: همزمان با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان برگزار می شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: سردار شهیدقاسم سلیمانی با تمام وجود به میهن اسلامی خدمت کرد و ما باید این شهید والامقام را به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم.
محمدی افزود : به همین منظور و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون سراسر استان پیشبینی شده و در حال اجرا هستند.
وی اضافه کرد: ایستگاه نقاشی، ایستگاه ادبی، کارگاه ادبی دلنوشته ای به سردار با موضوع«می خواهم مثل تو باشم»، تهیه نماهنگ معرفی شخصیت، شعر خوانی با موضوع ایثار و شهادت با محوریت سردار سلیمانی، کارگاه بحث آزاد با موضوع ایثار وشهادت، ویژه برنامه (من هم قاسم سلیمانی ام) در قالب نماهنگ، کارگاه حضوری با محوریت چهره ی شهید سلیمانی با تکنیک انواع چاپ دستی و برپایی نمایشگاه از این آثاربرگزار می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: نمایشگاه عکس با عنوان «من و عکس سردارم» به صورت مجازی، کارت پستال سازی با عنوان «برای بهترین قهرمان من»، اجرای نمایش خیابانی فرکانس به کارگردانی مسلم صالحی مربی فرهنگی مرکز نورآباد بادعوت از دانش آموزان مدارس و قصه گویی داستان رشادتهای سردار دلها از دیگر برنامه هایی است که دراین ایام اجرا می شوند.
محمد جواد محمدی در پایان گفت: ویژهبرنامههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت سالگرد شهادت سراد قاسم سلیمانی، همزمان با این ایام در حال برگزاری هستند.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی فعالیت دارند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =