حضور پررنگ اعضای کانون استان تهران در بین برگزیدگان جشنواره‌ها و مهرواره‌های کشوری

در جریان برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌های مختلف کشوری در حوزه‌های هنری، ادبی و فرهنگی، نام اعضای کودک و نوجوان کانون استان تهران به شکل پررنگ دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ تعدادی از اعضای دختر و پسر کانون استان تهران در رده‌های سنی مختلف و در جریان سه جشنواره و مهرواره‌ی کشوری، توانستند نام خود را در بین برگزیدگان تثبیت کنند.

بر همین اساس، در هشتمین دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی آفرینش کانون در بخش نقاشی؛ شکیب نیکوکار عضو ۱۶ ساله‌ی مرکز فراگیر شماره‌ی ۴۰ تهران با مربی‌گری اعظم اسدی و محمدرضا موسایی ۱۱ ساله از مرکز ۲۱ با مربی‌گری نرگس اسدزاده توانستند حائز عنوان برگزیده شوند. در جریان همین رویداد هنری و در بخش خوشنویسی، الینا شاگردان عضو ۱۲ ساله‌ی مرکز ۱۵ تهران با مربی‌گری ربابه حسین‌پور و محمدرضا شاه‌محمدی عضو ارشد مرکز دماوند با مربی‌گری عارفه هدایت در میان برگزیدگان این دوسالانه‌ قرار گرفتند و مهنا حاجی‌حیدری ۱۰ ساله از مرکز اندیشه با مربی‌گری مهتاب میرزایی، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

همچنین در جریان برگزاری دومین مهرواره‌ی داستان آفرینش کانون، سایه برین عضو ارشد مرکز ۳ تهران در رقابت با داستان‌نویسان سراسر کشور به عنوان برگزیده دست یافت.

در دومین مهرواره‌ی ملی شاهنامه‌خوانی نیز که میزبانی آن را استان چهارمحال و بختیاری بر عهده داشت، اعضای کانون استان تهران توانستند به عناوین برگزیده و تقدیری دست یابند. در بین برگزیدگان بخش شاهنامه‌خوانی این مهرواره، نام همراز رضوی عضو ۱۲ ساله‌ی کانون استان تهران به چشم می‌خورد. همچنین در بخش نقالی سارینا یوسف‌نیا عضو ۱۲ ساله‌ی کانون تهران به عنوان شایسته‌ی تقدیر دست یافت. مربی‌گری هر دو عضو برگزیده و شایسته‌ی تقدیر بخش‌های شاهنامه‌خوانی و نقالی این مهرواره‌ی ملی را مریم عباسی کارشناس ادبی واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =