جلسه برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در کانون استان خراسان جنوبی برگزار شد

به‌منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان استان، جلسه هماهنگی این کمیته با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پررش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان و مسئول کمیته کودک و نوجوان چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ابتدای این نشست که هم‌زمان با روز یک‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰  در محل اداره کل کانون پرورش فکری برگزار شد ضمن خیر مقدم به نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، انقلاب اسلامی ایران را مهمترین و تاثیر گذارترین رویداد تاریخ معاصر دانست که با الگو گرفتن از قیام حسینی حرکت عظیم و ماندگاری در جهان را رقم زده و علاوه بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران به اقصی نقاط دنیا صادر و به الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه به برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر اشاره و تصریح کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در سطح استان با پیش بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و به صورت غیر مستقیم  دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای کودکان ونوجوانان تشریح  خواهند کرد.

وی معرفی شخصیت‌های مطرح انقلاب اسلامی، شهدای مدافع وطن، شهدای سلامت، معرفی سردار شهید قاسم سلیمانی، اجرای پیک امید در مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه شهرها با همراهی دستگاههای اجرایی عضو کمیته، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از فرزندان شهدا، نمایشگاه دست سازه های اعضا و ایستگاه انقلاب در مراکز کانون ، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، افتتاح سومین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان بیرجند، افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون در منطقه مهر شهر، فضا سازی مراکز و برگزاری مسابقه نقاشی را از اهم برنامه های کانون در این ایام دانست که با رعایت دستور العملهای بهداشتی به صورت حضوری و مجازی در سطح مراکز کانون به مرحله ی اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: برگزاری ایستگاه  کاردستی (اوریگامی)در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در صورت اخذ مجوز از مراجع ذی ربط و مشارکت در برنامه های سایر دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان را از دیگر برنامه های کانون نام برد.

در ادامه این جلسه دستورالعمل بزرگداشت ایام الله دهه فجر تشریح و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به بیان پیشنهادات و برنامه های شاخص پیش‌بینی شده پرداختند.

گفتنی است در این نشست نمایندگانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل نهاد کتاب‌خانه های عمومی استان، شهرداری و اعضای شورای فرهنگی کانون استان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =