بازدید سیدعلی حسینی و کارشناسان فرهنگی کانون استان تهران از مراکز نجوم، دماوند و پردیس

پیرو دستورالعمل ساماندهی و ثبت کتاب در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرکشی به مراکز استان، سیدعلی حسینی سرپرست کانون استان تهران به همراه کارشناسان واحد فرهنگی این اداره‌کل از مراکز دماوند، پردیس و مرکز نجوم بازدید و با همکاران مراکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ پس از ارسال دستورالعمل ساماندهی و ثبت کتاب در مراکز فرهنگی کانون و ابلاغ آن به مراکز و پایان آمارگیری برخی مراکز، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران به همراه کارشناسان فرهنگی، برای پیگیری و بررسی روند ساماندهی کتاب مراکز دماوند، پردیس و مرکز نجوم از این مراکز بازدید کردند.

حسینی در بازدیدهایی جداگانه ضمن قدردانی از مسئولین و مربیان مراکز جهت انجام فعایت‌های طول سال به ویژه آمارگیری کتاب، فرایند ساماندهی کتاب هر مرکز را از مسئولین مراکز دماوند و پردیس جویا شد.

وی با همراهی کارشناسان فرهنگی اداره‌کل کانون استان تهران، در خصوص نحوه‌ی آمارگیری، مشکلات نرم‌افزاری موجود در جریان آمارگیری و مباحث مربوط به دستورالعمل ساماندهی و ثبت کتاب مراکز با مسئولین و مربیان این مراکز گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

در این نشست‌های صمیمی، مسئولین و مربیان مرکز نجوم دماوند، مرکز پردیس و مرکز دماوند برخی مشکلات و نواقص خود را با سیدعلی حسینی و کارشناسان مربوطه در میان گذاشته و خواستار برطرف شدن این نواقص شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =